 Clienții Vodafone au șansa să câștige două Audi Q3, 50 de excursii pentru două persoane, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus și 1000 de kit-uri de vară Eau Thermale Avène
București, 18 iulie 2019 – Vodafone România continuă campania în cadrul aplicației My Vodafone cu o nouă rundă cu milioane de premii pentru utilizatori, indiferent de rețeaua mobilă pe care o utilizează. Clienții Vodafone au șansa să câștige două Audi Q3, 50 de excursii pentru două persoane în Egipt, Grecia, Spania, Tunisia sau Turcia, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus și 1000 de kit-uri de vară Eau Thermale Avène.
Pe lângă cele patru mari categorii de premii, utilizatorii din alte rețele mobile și clienții Vodafone au posibilitatea de a câștiga numeroase premii instant, precum vouchere, reduceri, bonusuri de voce și de date și multe altele. Utilizatorii Vodafone, dar și cei din alte rețele mobile, pot alege să joace individual sau să formeze un grup. Ca și în cazul ediției precedente, utilizatorii colectează carduri digitale pe care le pot schimba cu alți jucători pentru a completa colecțiile alocate fiecărui premiu special. Această nouă rundă a campaniei vine cu o noutate: utilizatorii pot să își creeze și să își personalizeze propriul avatar în funcție de personalitate și preferințe. De asemenea, aceștia pot să schimbe grila jocului, astfel încât cartonașele să exprime mai mult despre fiecare caracter.
În funcție de numărul de cartonașe colecționate în decursul a șapte zile, jucătorii pot evolua de la gradul de Amator, la cele de Colecționar și Master. Utilizatorii de servicii preplatite Vodafone primesc o cutie virtuală (Mystery Box) cu cartonașe de colecție la fiecare reîncarcare a contului, iar abonații primesc astfel de cartonașe la fiecare emitere a facturii lunare. Toți clienții companiei, precum și utilizatorii din alte rețele primesc cartonașe virtuale pentru accesarea zilnică a aplicației My Vodafone.
Noua campanie este promovată sub sloganul „Câștigi cu puterea grupului” și se desfășoară între 15 iulie și 30 septembrie 2019. Conceptul creativ îi include pe Antonia și pe Bromania ca personaje principale și prezintă fascinanta lume a jocului între prieteni. Mai multe detalii despre mecanismul jocului și despre premii sunt disponibile pe www.vodafone.ro/mysterybox.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 41 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 martie 2019, Vodafone Group avea 650 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 14 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here