București, august 2021În urma unui nou audit finalizat în cursul lunii iulie, Brico Dépôtși-a reînnoit certificatulinternațional DEKRApentru implementarea cu succes a tuturor măsurilor de siguranță și prevenție împotriva răspândirii virusului COVID-19, în toate magazinele sale din țară și în sediul central.

DEKRA atestă faptul că Brico Dépôt a implementat corect toate măsurile de siguranță împotriva răspândirii Covid-19, cu respectarea strictă a directivelor Organizației Mondiale a Sănătății și ale autorităților locale.

 

Pandemia a adus schimbări majore pe toate planurile, care au ajuns să facă deja parte din noua noastră normalitate. Deși la momentul actual restricțiile s-au mai relaxat, în cadrul Brico Dépôt preocuparea pentru siguranța colegilor și a clienților rămâne și în prezent o prioritate. Continuăm, astfel, să respectăm toate măsurile necesare de protecție, atât pe cele impuse de autorități, cât și pe cele suplimentare pe care ni le-am asumat. Urmăm o conduită responsabilă în toate spațiile unde ne desfășurăm activitatea, cu reguli stricte de distanțare, purtarea obligatorie a măștii de protecțieșicontinuarea sistemuluiwork from home pentru colegii din sediul central.

 

Toate eforturile în această direcție au fost foarte apreciate de clienții Brico Dépôt, dar și de consumatori în general. Un studiu intern* realizat recent de companie a arătat faptul că aceștia valorizează retailerii care iau măsuri constante și investesc pentru prevenirea răspândirii virusului. Potrivit studiului, 82% dintre consumatorii intervievați au declarat că certificările obținute pentru respectarea standardelor de siguranță împotriva Covid-19 reprezintă un criteriu important în alegerea destinației de cumpărături, astfel:

15% s-au orientat mai degrabă către acele magazine cu certificări oficiale de profil;26% au apreciat mai mult brand-urile care au făcut eforturi pentru limitarea pandemiei, în timp 24% consideră că respectivele magazine și brand-uri sunt mai responsabile cu angajații și clienții care le trec pragul.

 

,,Responsabilitatea pe care o avem față de colegii, clienții și partenerii noștri ne determină să acționăm constantpentru a limita în continuare răspândirea virusului în toate spațiile noastre, iar activitatea noastră să se desfășoare în condiții cât mai sigure, la aceleași standarde stricte. Faptul că am primit această recunoaștere pentru a doua oară consecutiv nu poate decât să ne bucure, cu atât mai mult cu cât standardul DEKRA este unul internațional, care se acordă în urma unor verificări extrem de riguroase”,a menționat Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

 

“Respectarea standardelor de siguranță a fost întotdeauna esențială pentru noi, cu precădere în contextul pandemiei. Certificarea DEKRA atestă faptul că am reușit să facem acest lucru la cel mai înalt nivel, în conformitate cu reglementările naționale și internaționale în vigoare. Certificareaeste valabilă până la finalul anului”, a adăugat Răzvan Cherbel, Manager Securitate în cadrul Brico Dépôt.

 

“Recertificarea pe Standardul DEKRA Trusted Facility are numai beneficii în zona sanitară și de igienă. Standardul DEKRA are un număr mare de criterii de evaluare a siguranței spațiilor și se acordă numai în urma evaluărilor și controalelor în teren, ceea ce face ca acest proces să fie complet, riguros și corect. Astfel, am luat în calcul 134 de criterii, atât în verificarea documentației puse la dispoziție de Brico Depôt, cât și în vizite la sediul central și în toate cele 35 de magazine, unde am reverificat spațiile de vânzare,dar și spațiile destinate angajaților, recepției mărfurilor și spațiile de depozitare”, a declarat Cornel Iacob, Director Regional DEKRA România.

 

DEKRA este un furnizor global de top pentru servicii de auditare și certificare, activând în aproximativ 70 de țări. Certificarea a fost acordată în urma unui amplu proces de audit, iar criteriile de evaluare sunt numeroase și acoperă arii precum: informarea și comunicarea despre COVID-19 și măsurile de prevenție aferente; protecția personalului; atenția specială la întreținere și echipamente (inclusiv cele de aer condiționat și alimentare cu apă); supravegherea livrărilor de bunuri și servicii cu respectarea măsurilor în vigoare.

 

*Studiul a fost realizat pe un eșantion de 500 de respondenți, din mediul urban.

 

 

Despre Brico Depôt

Brico DepôtRomânia, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucător de

pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și 2500 de angajați. Credem că fiecare dintre noi trebuie să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca reamenajarea locuinţei să fie accesibilă tuturor. Astfel, oferim clienților noștri produsele și accesoriile de care au nevoie pentru construcția sau reamenajarea casei.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.bricoDepôt.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.

 

 

Despre Kingfisher

Kingfisher este o companie internațională de îmbunătățire a locuințelor, cu aproximativ 1.380 de magazine, susținută de o echipă de 79.000 de colegi. Operăm în opt țări din Europa, sub mărcile: B&Q, Castorama, Brico Dépôt, Screwfix, TradePoint și Koçtaș. Oferim produse și servicii pentru îmbunătățirea locuințelor consumatorilor și profesioniștilorcare fac cumpărături în magazinele noastre și prin intermediul canalelor noastre de comerț electronic. În Kingfisher, scopul nostru este să facem locuințele bune accesibile tuturor.

 

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here