Un concept complet nou pe piața locală a hotelurilor, situat în Centrul Vechi, Moxy va oferi 119 camere cu design funcțional și curajos și o atitudine proaspătă.

 

BUCUREȘTI – 10 iunie, 2020 – Cel mai nou hotel din portofoliul Apex Alliance Hotel Management – Moxy Bucharest Old Town, un brand Marriott – se pregătește pentru deschiderea din data de 20 iulie, cu o abordare complet nouă a pieței locale de hoteluri de lifestyle.

Moxy Bucharest Old Town, situat pe strada Doamnei 17-19, în inima Bucureștiului, va oferi 119 camere, revoluționând experiența de cazare tradițională. Moxy oferă un mod nou de a călători, în care accesibilitatea nu înseamnă sacrificarea stilului sau pierderea confortului.

Oaspeții vor fi primiți cu check-in la bar, completat cu un cocktail din partea casei. Unul dintre cele mai puternice atuuri ale hotelului este reprezentat de serviciile mobile: oaspeții pot folosi check-in-ul mobil, o cheie digitală (Siri poate deschide ușa pentru ei) și chat-ul mobil pentru a discuta cu personalul hotelului oricând și oriunde.

Elementele de design minimalist ale lobby-ului, combinate cu spații comune și un bar central – inima hotelului, care funcționează și ca recepție – promovează interacțiunea și distracția. Lobby-ul are, de asemenea, un video wall de ultimă generație și o zonă 24/7 de Food & Beverage, care oferă o selecție largă de gustări și băuturi.

La Moxy, lobby-ul nu este doar pentru așteptare și relaxare, ci este conceput pentru a sta cu prietenii sau pentru a avea grijă de afaceri, debordând de energia oaspeților în căutare de distracție.

Zonele de întâlnire oferă scaune ergonomice moderne, pereți mari pentru scris și televizoare de 56 inch pentru proiecții. Camerele nu sunt doar camere – Moxy vă oferă loc pentru a vă juca, cu WiFi rapid gratuit, televizoare cu 49 „și Netflix peste tot. Camerele au un design minimalist și funcțional, care se potrivește perfect nevoilor călătorilor millenials pe care Moxy îi vizează, maximizând utilitatea fiecărui metru pătrat. Investiția totală în dezvoltarea Moxy Bucharest Old Town se ridică la aproximativ 12,5 milioane EUR.

„Pentru locația noastră din centrul orașului, am ales brandul pentru millenials, dar nu numai, numit Moxy. Cu Moxy ne adresăm călătorilor tineri, care caută o abordare diferită a cazării și a serviciilor. Moxy este deja un brand binecunoscut și apreciat pe alte piețe din Europa, Asia și SUA. Oaspeții noștri sunt independenți și au o personalitate puternică, sunt curajoși și energici și caută o experiență nouă, nu o simplă cazare. Modelul nostru de afaceri se bazează pe o combinație de operațiuni eficiente și tehnologie de ultimă oră”, spune Gerhard Erasmus, CEO, Apex Alliance Hotel Management.

Pentru 2020, hotelul se așteaptă la o rată de ocupare de 30-35%, mai mică decât prognozele anterioare pandemiei. Hotelul se va deschide cu toate măsurile de siguranță necesare pentru a oferi oaspeților o experiență sigură: dezinfectarea tuturor spațiilor publice de mai multe ori pe zi, purtarea echipamentului de protecție de către angajați, utilizarea liftului de către numai o persoană / un cuplu / o familie în același timp, păstrarea unui interval de 72 de ore înainte de cazarea următorului oaspete în cameră, utilizarea cheii digitale, număr limitat de oaspeți în sala de fitness și alte măsuri de precauție pentru distanțarea socială. Moxy va numi manageri dedicați – Health & Safety, Food & Safety și Wellness & Safety Officers – care vor avea misiunea de a proteja sănătatea oaspeților și de a se asigura că toate măsurile de siguranță sunt aplicate. Hotelul va fi deschis ca Centru pentru Siguranța și Bunăstarea Oaspeților, o umbrelă de comunicare a hotelurilor administrate de Apex, datorită numărului mare de măsuri de siguranță luate.

„Pandemia a afectat în mod clar întreaga industrie a ospitalității. În acest moment, facem tot ce putem pentru a fi unul dintre cele mai sigure hoteluri din oraș. Sunt sigur că un brand nou și inovator precum Moxy, cu o politică de prețuri accesibilă, va avea un mare succes pe piața locală, la fel cum s-a întâmplat în alte țări”, spune Gerhard Erasmus.

În București, Apex Alliance gestionează și alte trei hoteluri – Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca, oferind un număr total de 678 de camere în zone strategice ale orașului.

 

 

###

 

Despre Moxy Hotels:

Moxy Hotels este noul brand Marriott centrat pe millenials, care a debutat în septembrie 2014, odată cu deschiderea Moxy Milan. Un concept de tip boutique hotel pentru călătorul noii generații, Moxy este un brand proaspăt și inovator, care combină designul elegant și serviciile accesibile. Cu camere dotate cu tehnologie, spații pline de viață în lobby și servicii moderne, Moxy își propune să surprindă călătorii cu o experiență plină de atenție la detalii și distracție. Moxy Hotels este membru al Marriott Bonvoy, noul nume al programului de călătorie Marriott care înlocuiește Marriott Rewards®, The Ritz-Carlton Rewards® și Starwood Preferred Guest® (SPG). Programul oferă membrilor un portofoliu extraordinar de mărci globale, experiențe Marriott Bonvoy Moments și beneficii inegalabile, inclusiv câștigarea de puncte pentru sejururi hoteliere gratuite. Pentru a vă înscrie gratuit sau pentru mai multe informații despre program, vizitați www.MarriottBonvoy.marriott.com. Pentru a afla mai multe despre Moxy Hotels, vizitați www.MoxyHotels.com.

 

 

  • Follow Moxy pe Instagram
  • Urmărește Moxy pe YouTube
  • Engage #AtTheMoxy
  • Află mai multe pe moxyhotels.com

 

Despre Apex Alliance Hotel Management

Apex Alliance Hotel Management (AAHM) este un operator independent care se concentrează pe stabilirea și dezvoltarea parteneriatelor de lungă durată cu investitorii instituționali, proprietarii de hoteluri sau fondurile de capital privat, oferind în același timp servicii de management hotelurilor lor existente sau viitoare, cu o echipă dedicată de hotelieri pasionați. Misiunea companiei este de a obține un randament premium al investițiilor, oferind în același timp clienților cele mai bune servicii, în cadrul standardelor de marcă ale lanțului internațional selectat. Viziunea companiei este de a deveni cel mai mare operator hotelier independent din Europa Centrală și de Est printr-o abordare creativă și atentă, luarea rapidă și adaptativă a deciziilor și flexibilitatea în sectorul în continuă schimbare al ospitalității și turismului. Obiectivul AAHM, în calitate de operator independent, este să asigure relația dintre investitorii / proprietarii de hoteluri care nu sunt hotelieri și nu au experiență și cunoștințe de administrare a hotelului zilnic și lanțuri hoteliere internaționale care furnizează mărci prin acordurile de franciză.

Compania deține și administrează hoteluri din România, Lituania, Letonia și Estonia. Pentru mai multe informații, accesați http://www.apexalliancehm.eu/.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here