Corsar Online, compania care administrează magazinul online CEL.ro, anunță că platforma Marketplace lansată în primăvara anului 2018 a înregistrat o creștere importantă în 2018, atingând pragul de 950 parteneri înregistrati și 800.000 de produse listate de parteneri.

 

Marketplace a fost lansat în luna martie a anului 2018, iar pentru dezvoltarea platformei s-au investit 500.000 euro, fonduri destinate echipamentului și a tehnologiei software, dezvoltarea fiind realizată intern cu ajutorul propriei echipe a companiei.

 

Retailerul online anunță că încă de la stadiul de dezvoltare a Marketplace-ului, obiectivul a fost de a oferi partenerilor o platformă ușor de folosit și înțeles, cu minime cunoștințe tehnice, dar și comunicare constantă, prin aprobarea instantă a contului de Marketplace și semnarea rapidă a contractului.

 

„Dorim să ne asigurăm că experienţa în Marketplace este una impecabilă atât pentru client, cât şi pentru vânzător. În acest sens asistăm și supervizăm toată experienţa clientului, verificăm mail-urile aferente tranzacţiei, îi anunţăm când comanda a fost facturată, când va fi livrată si cerem feedback asupra experientei clientului’’, declară CEO-ul companiei Corsar Online, Tiberiu Pop.

 

La final de 2018, Corsar Online anunță că Marketplace a adus venituri de 10.000.000 RON din cele peste 30.000 de comenzi înregistrate de la lansarea platformei. În prezent, pe platforma magazinului online se pot găsi 1300 de categorii de produse, iar cele mai importante creșteri de vânzări se regăsesc la categorii precum casa și grădină, accesorii telefoane, mobilă, fashion și cosmetică, bricolaj și articole sportive.

 

Marketplace-ul CEL.ro reprezintă o oportunitate rapidă, simplă și eficientă de a comercializa produse pe site-ul www.cel.ro și se adresează atât comerciantilor online și offline, cât și importatorilor sau producătorilor. Platforma permite furmizorilor să își stabilească singuri condițiile comerciale, taxele de livrare, poltitica și taxele de retur, dar și prețurile, atât timp cât asigură clienților aceleași standarde de calitate cu care s-au obișuit la CEL.ro.

 

CEO-ul CEL.ro, Tiberiu Pop, declară că platforma Marketplace reprezintă o direcție principală de creștere pentru companie, acesta afirmând că efectul platformei se simte pe doua planuri: diverisifică experiența de cumpărare pentru clienții CEL.ro și contribuie la dezvoltarea pieții de e-commerce din România.

 

Pentru anul 2019, retailerul online își propune ca obiectiv să înregistreze înca 4000 de comercianti noi, care să aducă peste 2 milioane de produse, iar în acest sens își va concentra toate eforturile pe procese, fluxuri și automatizări suplimentare, ajutându-i pe parteneri să vândă mai mult.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here