Procesul de optimizare a chiriașilor pe care l-a parcurs primul centru comercial modern din România a dat rezultate. În urma lui, în există cel mai mare magazin MANGO din Europa de Est, un magazin Douglas de tip flagship, primul Meli Melo department store din România și un restaurant italian care poate fi găsit doar aici.

După relansarea din 2016, primul centru comercial modern din România a demarat un complex proces de optimizare a chiriașilor pentru a îmbunătăți selecția de branduri în funcție de nevoile și gusturile clienților București Mall. Astăzi, mall-ul oferă o gamă de servicii de 360 de grade astfel: fashion (35%), entertainment (17%), food &beverages (9%) și servicii, inclusiv car-sharing (6%). Rata de ocupare este de 99%. Suprafața închiriabilă a centrului comercial este 40.000 de metri pătrați.

Printre noutățile din București Mall se numără cel mai mare magazin MANGO din Europa de Est (1200 de metri pătrați) și singurul 3 în 1 – are colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. Meli Melo Deco a deschis în București Mall primul department store din România pe o suprafață de peste 350 de metri pătrați. Mai mult, noul magazin Douglas din centrul comercial este cel mai mare din România (peste 400 de metri pătrați) și unul de tip flagship, care oferă peste 10.000 de produse, inclusiv premiere pe piața din România în termeni de machiaj și parfum. Cel mai recent chiriaș este World Class, care a inaugurat un club dotat cu cel mai modern echipament din România pe o suprafață de 1400 de metri pătrați, club care a necesitat o investiție de un milion de euro.

Mai mult, noii chiriași dau randament în noua locație. De exemplu, Tezyo, un nou concept de magazin multibrand, urban și fresh, vinde 1300 de articole pe lună, iar valoarea medie lunară a coșului de cumpărături a crescut cu 12% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut (aprilie și mai). De la deschiderea magazinului în primul centru comercial modern din România, brandul suedez Amazing Jewelry a devenit favoritul clientelor București Mall cu vârste de la 18 la 45 de ani, iar vânzările au crescut. Aperto, restaurantul italian exclusiv din centrul comercial, a avut peste 100.000 de clienți în mai puțin de un an.

Noi premii internaționale și prestigioase

Dincolo de noii chiriași, București Mall a obținut recent un plus de recunoaștere internațională. A pus România pe harta premiilor Hermes când a devenit primul centru comercial local care a fost distins cu aceste trofee. Proiectul Atlantida pierdută a obținut două distincții de aur și trei de platină la prestigioasa competiție Hermes. Acum, primul centru comercial modern din România a adăugat la palmaresul său încă două trofee Hermes de platină pentru decorațiunile de iarnă.

Acelea din 2017, care au fost premiate în urma competiției Hermes, aveau două componente: una de entertainment și cealaltă de CSR. Prima s-a concentrat asupra uneia dintre cele mai ambițioase povești de Hans Christian Andersen: Crăiasa zăpezii. Ea a fost recreată în trei ipostaze diferite, iar statuile au fost suspendate. Cât despre componenta de CSR, aceasta a implicat reciclare: Aproape 90% dintre materialele folosite în anii anteriori pentru decorațiuni au fost utilizate pentru a crea cele trei statui ale Crăiesii zăpezii.

Competiția Hermes este una dintre cele mai mari de profil din lume. Printre câștigători se numără de la profesioniști ai comunicării freelanceri până la conglomerate media și companii din Fortune 500. Premiile Hermes se acordă în urma unei competiții internaționale dedicate profesioniștilor din industriile creative și recompensează eforturile lor în ceea ce privește conceptul, redactarea și designul materialelor și programelor tradiționale de marketing, dar și ale tehnologiilor emergente.

 

Despre București Mall:

București Mall este primul centru comercial modern din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, el a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Centrul comercial a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. București Mall își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

În ceea ce privește noile branduri din București Mall, printre acestea se numără cel mai mare MANGO din Europa de est, un flagship Douglas, al doilea de acest gen și cel mai mare magazin al rețelei din țară, primul magazin de tipul department store din lanțul Meli Melo și Aperto, un restaurant italian unic în România, dotat cu cinci bucătării, fiecare cu specificul ei (pizza, grill, pasta, pasta fresca și gelato).  În centrul comercial poate fi frecventat un club World Class România, care pune la dispoziție  35 de clase de grup fitness pe săptămână și  programe personalizate cu aproximativ 20 de antrenori personali. Totodată, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zonă de food court pentru toate gusturile și un cinematograf. Hollywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne și echipate cu cea mai nouă tehnologie.

De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashioniste până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here