. În ultima săptămână, BCR a contactat telefonic proactiv alți 13.000 de clienți cu probleme financiare pentru a le oferi sprijin și soluții


București, 19 mai 2020
– Banca Comercială Română a primit, din martie până în prezent, aproximativ 36.000 de cereri de amânare a ratelor din partea persoanelor fizice, din care a reușit să implementeze circa 30.000 de solicitări. Dintre clienții cu cereri aprobate, 65% sunt pentru soluția BCR, cu trei luni amânare, iar 35% pentru cea oferită prin Ordonanța de Guvern 37/2020, cu până la nouă luni amânare.

În ultima săptămână, BCR a decis să contacteze telefonic, în mod proactiv, alți 13.000 de clienți cu posibile probleme financiare pentru a le oferi sprijin și a găsi împreună soluții pentru depășirea momentelor mai dificile. Pornind de la premise de educație financiară, experții din rețeaua BCR le-au prezentat clienților care sunt opțiunile lor, ce înseamnă amânarea unei rate, cum arată graficul unui credit după amânare și ce impact poate exista în viitor.

BCR a pus la dispoziția clienților săi persoane fizice mai multe posibilități de depunere a solicitării de amânare a ratelor:

  • Prin intermediul platformei digitale George, pe loc, grație unui flux 100% digital, disponibil în magazinul aplicației;
  • Online, printr-un formular special disponibil pe site-ul bcr.ro;
  • Prin Contact Center, la numărul de telefon *2227 – fie direct la operator, fie prin intermediul unui nou robot telefonic, lansat recent, prin care au fost preluate deja aproape 600 de cereri;
  • Sucursalele BCR.

Indiferent de soluția aleasă, amânarea se realizează fără a fi necesară prezența fizică. BCR le recomandă clienților să apeleze în special la primele două soluții. În mod specific, aplicația de amânare a ratelor, disponibilă în George, oferă practic răspuns și aprobare pe loc, inclusiv cu recepționarea noului grafic de rambursare.

Totodată, BCR a primit peste 1.000 de solicitări de amânare a ratelor și din partea persoanelor juridice. Aproximativ 500 au venit dinspre micro-antreprenori, peste 80% dintre ele fiind deja soluționate, iar alte 530 au fost depuse au fost depuse de companiile cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, cu o rată de implementare de aproximativ 75%.

*  *

 

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

 

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 19 centre de afaceri și 17 birouri mobile dedicate companiilor și 430 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de bancomate – 2.000 de bancomate, 15.300 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

*  *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 47.700 de angajați deservesc 16,2 milioane de clienți în cadrul a 2.500 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul lui 2018, Erste Group deținea active totale în valoare de 236,8 miliarde EUR, înregistra un profit net de 1,79 miliarde EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,5%.

 

BCR – Comunicare Corporativă

 

Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro

Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact

 

InfoBCR

Web: www.bcr.ro

Email: [email protected]

Telefon: *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here