FlixBus a început să implementeze sistemul de divertisment la bordul autocarelor sale Călătorii români vor avea acces la filme, cărți audio și jocuri în timp ce călătoresc cu autocarul + Călătorii pot alege dintr-o varietate de filme produse de Universal, cărți audio de la Audible, cărți electronice de la Rakuten Kobo și jocuri + Conținutul media este disponibil fără costuri suplimentare prin conectarea la rețeaua Wi-Fi din autocarele verzi FlixBus București, 4/12/2019 – Călătoriile cu autocarul în Europa devin din ce în ce mai plăcute cu ajutorul portalului de divertisment care poate fi accesat la bordul autocarelor FlixBus, FLIXtainment. Compania care operează cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa a început să implementeze această tehnologie și pe autocarele partenerilor locali, fiind deja disponibil în majoritatea autocarelor FlixBus. Astfel, pasagerii din România vor avea la dispoziție filme produse de Universal, cărți audio de la Audible, cărți electronice Rakuten Kobo, dar și jocuri. Platforma de divertisment poate fi accesată prin conectarea la Wi-Fi, prin propriile dispozitive digitale (smart phone, tablete, laptopuri) fără costuri suplimentare. „Lucrăm constant pentru a face experiența călătoriilor cu autocarul cât mai plăcută pentru pasagerii noștrii. Prin introducerea sistemului de divertisment FLIXtainment la bordul autocarelor, pasagerii se pot relaxa din momentul în care se urcă la bordul autocarului”, a declarat Daniel Krauss, Infomation Chief Officer pentru FlixBus. „Prin combinarea ofertei FlixBus cu accesul la un conținut de calitate de la Audible, Rakuten Koto și filme de la Universal facem călătoriile pe distanțe lungi și mai plăcute. ” „Călătoriile sunt o bună oportunitate pentru a ne bucura de povești incredibile și de noi informații. Acum, pasagerii FlixBus vor avea acces la o selecție unică de cărți audio în limba germană, engleză, italiană, franceză și alte limbi, cât și produții originale Audible. Pentru mulți dintre pasageri aceasta poate fi prima dată când vor asculta cărți audio și suntem convinși că accesul la astfel de resurse le va va îmbunătăți călătoria și calitatea timpului petrecut în autocar. Povești antrenante și inspiraționale, citite de unii dintre cei mai buni actori și naratori pot fi acum
Media contact: Alexandra Constandache
PR Manager
Halelor 5 – 030118 București
[email protected]
tel: +49 (0)89 1 222 376 97
ascultate cu Audible și în autocarele FlixBus”, a declarat Oliver Daniel, Country Manager Audible Germania. Pe lângă conținutul audio, noul sistem îmbunătățește calitatea conexiunii Wi-Fi și oferă călătorilor o hartă prin care se poate monitoriza poziția autocarului în timp real. Pasagerii se pot conecta la sistemul de divertisment prin intermediul Wi-Fi sau prin intermediul media.flixbus.com și pot alege dintre cele 25 de filme produse de studioul Universal cu subtitrare în limba română, peste 100 de cărți audio, 75 de cărți electronice și 20 de jocuri.
Cu un model de afaceri unic, FlixBus îmbunătățește dezvoltarea tehnologiei, a rețelei, managementul prețurilor, controlul calității și promovarea curselor, în timp ce partenerii de transport sunt responsabili de operarea zilnică a autocarelor. Datorită aceste colaborări, FlixBus a reușit să inoveze piața tradițională de transport de pasageri. Din 2018, FlixMobility a integrat Apple Pay, Google Pay și Google Assistant în sistemul său. În plus, operatorul de servicii de mobilitate a testat servicii inovatoare precum tehnologia VR în autocarele sale din Las Vegas și a dezvoltat soluții tech in house precum Where is My Bus prin care se monitorizează în timp real autocarul.
Găsiți mai multe știri și imagini – care pot fi folosite și descărcate gratuit – în FlixBus centru media. *** Despre FlixBus FlixBus este o companie tânără furnizoare de transport pe distanțe lungi. Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și a unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 350.000 de curse zilnice către 2.000 de destinații din 30 de țări. Fondat și lansat în Germania de trei antreprenori tineri, Jochen Engert, André Schwämmlein și Daniel Krauss, start-up-ul combină experiența și calitatea prin strânsa colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din birourile sale din Berlin, MÜnchen, Paris, Zagreb, Milano și Stockholm, echipa FlixBus, aflată în plină expansiune se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltarea activității și a tehnologiei. Partenerii de transport regionali, adesea afaceri de familie clădite cu eforturile câtorva generații, se ocupă de operațiunile cotidiene și de o flotă de autocare verzi FlixBus, punând un accent deosebit pe cele mai înalte standarde de confort și de siguranță. Așadar, inovația, spiritul antreprenorial și o marcă puternică în transportul internațional de persoane sunt completate de experiența și de calitatea unui sector tradițional format din firme mici și mijlocii. În 2018, FlixBus a transportat 45 de milioane de pasageri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here