București, 2 februarie 2022 – Vodafone România anunță principalii indicatori de performanță financiară pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2021, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc. Veniturile din servicii au fost de 191,5 milioane de euro și continuă să fie stabile pe evoluția trimestrială.

Baza de clienți de servicii mobile și fixe și de soluții IoT a Vodafone România a ajuns la 11,2 milioane la 31 decembrie 2021.

„În 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, și, în același timp, ne-am extins și consolidat rețeaua pentru a ne asigura că atât clienții din mediul urban, cât și cei din cele mai îndepărtate zone rămân conectați, cu acces fiabil la servicii fixe și mobile de calitate. Privind înainte, cuvântul cheie este ‚schimbare’. Atât la nivel de industrie, cât și de companie, ne așteptăm la o schimbare de ritm. Veți vedea un Vodafone mai dinamic în 2022 și în anii ce vor urma”, a declarat Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România.

 

În trimestrul trei al anului trecut (1 octombrie – 31 decembrie 2021), Vodafone a dezvoltat o serie de proiecte pentru clienții săi, persoane fizice și companii, precum și inițiative menite să protejeze planeta și să-i ajute pe cei care au nevoie. La începutul lunii octombrie, Vodafone și-a extins suportul oferit companiilor mici și mijlocii prin platforma V-Hub, care asigură acum și posibilitatea testării gratuite de noi tehnologii și soluții digitale. Black Friday a adus “5€ Shop”, prin care clienții Vodafone puteau alege smartphone-uri, gadgeturi, accesorii și servicii mobile și fixe la super reduceri sau pachete la ofertă disponibile în rate de doar 5 euro/lună. Iar Crăciunul a venit cu daruri pentru clienți: tablete, vouchere pentru achiziția de telefoane smart, gadgeturi, internet nelimitat, dar și cea mai bună experiență de vizionare TV de pe piață, prin platforma Vodafone TV. Mai mult, în decembrie, un euro pentru fiecare tranzacție (abonament nou și reînnoire de abonament) realizată de clienții Vodafone de mobil, internet și televiziune a fost redirecționat pentru achiziționarea de echipamente digitale pentru copiii și tinerii din peste 140 de case de tip familial și centre de plasament din București și alte 23 de județe.

 

La începutul lunii octombrie, Vodafone a lansat cartelele SIM ecologice realizate din plastic reciclat, ca parte a angajamentului companiei de a reduce impactul operațiunilor sale asupra mediului. Iar ca partener de tehnologie al Salvamont România, singurul serviciu de salvare montană din țară, Vodafone a asigurat fondurile necesare pentru achiziționarea de echipament pentru localizarea victimelor avalanșelor (sistemul Recco), o premieră națională.

 

Mai mult, în T3 2021, Vodafone Supernet Fibră a primit certificarea pentru cea mai bună experiență de utilizare a internetului fix din România de la auditorul german independent umlaut, care a analizat cinci milioane de eșantioane de trafic de internet. Aceasta este prima astfel de certificare conferită de auditorul umlaut unui operator de rețea de internet fix din România.

 

Despre Vodafone

 

Unică prin amploarea sa, ca cea mai mare companie de telecomunicații și tehnologie din Europa și Africa, Vodafone transformă modul în care trăim și lucrăm prin inovație, tehnologie, conectivitate, platforme, produse și servicii. Vodafone operează rețele mobile și fixe în 21 de țări și colaborează cu rețele mobile în alte 52 de țări. La 31 decembrie 2021, aveam peste 300 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix și peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV.

 

Vodafone este lider mondial în domeniul IoT (Internet of Things), conectând peste 142 de milioane de dispozitive și platforme prin inovație care se aliniază cu aspirațiile societății pentru orașe mai curate și mai sigure, transport mai bun și agricultură la cele mai noi standarde. Poziția de lider digital a Vodafone schimbă, de asemenea, și modul în care guvernele oferă asistență medicală și educație și modul în care companiile, în special întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri), deservesc clienții.

 

Am revoluționat segmentul fintech din Africa prin M-Pesa, care își sărbătorește a 15-a aniversare în 2022. Este cea mai mare platformă fintech din regiune, și oferă acces la servicii financiare unui număr de peste 51 de milioane de oameni într-un mod sigur, accesibil și convenabil.

 

Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun” care facilitează o societate digitală incluzivă și durabilă. Facem pași importanți pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile în Europa și în toate operațiunile noastre până în 2025, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante. Vodafone lucrează în mod proactiv pentru a extinde accesul la conectivitate pentru comunitățile rurale, studenți și pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă. De mai bine de 30 de ani, Fundația Vodafone a sprijinit comunitățile din Europa și Africa în domeniile sănătății, educației și egalității.

 

Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile noastre de maternitate și concediu parental, prin furnizarea de oportunități multiple de dezvoltare femeilor cu ajutorul conexiunilor mobile și fixe, precum și prin îmbunătățirea accesului la educație și abilități digitale pentru femei și pentru societate, în general. Apreciem și tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.

 

Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here